Sunday 10 July 2011

Masalah Semalam Yang Aku Atasi Dengan Lepak Bersama Mereka!

Asyik benda yang same je aku lalui, masalah tak habis². Apa pulak lahh kali nih, sampai aku sendiri tak thau kenapa dan apa yang aku da buat. Nasib baik masalah tu aku atasi dengan buat persembahan yang menarik kat Shalien Studio(sekali lagi main kat situ). Gig terbaik kot aku rasa, YENX JEFFREY buat CRABCORE shial!! Lepas pada gig tersebut, aku duk teman member jauh pulak dari Batu Pahat, ALEXANDER MANSURY, diorang nak sangat jalan² kat Kuantan. So, aku di tugaskan menjadi tour guide diorang. Hahaha. Pergh, mereka memang terbaik sey. Nak² si dak ERWAN ZERNAL, JOE dengan BABY(drummer power shial). Korang memang terbaik. Crabcore apa semua sama je aku tengok. Cool habis, aku semalam memang da penat gila. Tapi kawan jauh punya pasal aku teman lahh mereka lepak kat Teluk Chempedak(TC). Ape lagi, photoshot lahh jawabnya kan? Hehehe. Okay lahh, bye.

*Mereka memang terbaik, tapi aku still tak bule nak settle kan masalah aku.

No comments:

Post a Comment