Friday 1 July 2011

Ikut Lahh Kau Nak Letak Apa Pun, Aku Da Serabut Sangat Nih!

Hmm, tinggal berapa hari je lagi aku nak pegi sambung belajar kan. Masuk hari nih da tinggal 2 hari je, sebab aku masuk daftar hari isnin nih. Sumpah sekarang aku serabut gila babi, tak tahu macam mana nak handle. Tapi nasib baik INTAN PAYUNG aku, bule jugak dia tolong² tenangkan aku. Mana aku tak serabut, baru apply hari khamis lepas hari selasa da dapat. Tak ke gelepor macam tu. Kalau ye pun nak bagi aku peluang macam tu, agak² lahh. Haih, yang aku paling risau pasal band dan gig aku. Haih, macam mana lahh nanti ehh. Vocalist, Bassist termasuk aku Guitarist da masuk belajar, tinggal Drummer je belum lagi. Haih, kena rehat lahh jawabnya. Lepas nih aku mesti rindu nak ONLINE lama², cakap dengan INTAN PAYUNG lama², WEBCAM apa semua yang penah aku buat masa aku duk membuta kat rumah dulu. Haih, sabar je lahh. Nih, aku tak tahu lagi suasana kat sana. Best atau tak, aku pun tak tahu. Hopefully, semua berjalan dengan lancar. Okay lahh, bye.

*Baby, I Love You!

No comments:

Post a Comment