Saturday 11 June 2011

Bila Aku Obsess. Jangan Banyak Tanya!

Hmm, tak banyak benda aku nak cakap. Tapi, aku memang betul² obsess dengan BRING ME THE HORIZON. Kau tengok background blog aku macam mana, tak lawa kan. Tahu da, aku dapat baca hati kau macam mana. Mesti blog kau lawa kan, ceh. Actually, ada cerita disebalik kejadian nih. Malas cakap panjang² bukan ada yang faham pun. Okay, jum kenali mereka :

L-R : Matthew Nicholls (Drums), Jona Weinhofen (Guitar), Oliver Sykes (Vocals), Matt Kean (Bass), Lee Malia (Guitar).

Okay sekarang da faham? Confirm tak faham, sebab aku cakap macam ****** kan. Mereka semua nih yang buat aku obsess gila babi. Hopefully, satu hari nanti dapat jumpa lahh mamat² nih. Kalau mereka masih hidup lagi lahh. Haih, nak tunggu datang MALAYSIA tak tahu lahh bila bule masuk. Hahahah. Okay lahh cakap banyak² pun macam faham. Bye.

No comments:

Post a Comment